Vrijwilliger worden

Vrijwilliger worden op Tuinderij De Ark

Tuinderij De Ark staat onder leiding van Stefan Fokkink, een professionele zorgtuinder. Samen met de toekomstige Arkbewoners en mensen in de dagbesteding bewerkt hij het land. Maar dat werk kunnen zij niet alleen aan. Daarom zijn we hard op zoek naar vrijwilligers die ons op een of meer vaste dagdelen per week willen helpen. Iets voor jou?

Wat kun je doen bij Tuinderij De Ark?

We zoeken mensen die:

• in de tuin willen werken aan de groenteteelt
  • technische klusjes willen doen
  • willen helpen met de catering, de bijzondere activiteiten of de communicatie.

Daarnaast biedt de tuinderij dagbesteding aan mensen met een verstandelijke beperking. We zoeken ook vrijwilligers die deze mensen willen halen, brengen of begeleiden. Onze tuinders zijn gekwalificeerd als zorgboer. Zij zullen de zorgvrijwilligers begeleiden.

Wat vragen we van je?

Om op Tuinderij De Ark te werken, heb je geen specifieke kennis of ervaring nodig. Wel vinden we het belangrijk dat je op vaste tijden komt, bijvoorbeeld een of twee dagdelen per week. Daarnaast moet je het leuk vinden om met andere mensen samen te werken.

Heb je belangstelling?

Bel of mail ons dan of kom even kijken of we op de tuinderij zijn. Je vindt onze gegevens op de contactpagina.